مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان: اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان از آمادگی کامل برخوردارند و می توانند همچون سنوات گذشته میزبانی ممتاز برای گردشگرانی که گیلان را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب کردند، باشند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان؛ ظهر امروز 16 اسفند ماه نشست مدیرکل،معاونین و نمایندگان این اداره کل در شهرستانهای استان با محوریت بررسی ابعاد فعالیت های لازم الاجرا در نوروز و نیز رویداد نوروزگاه برگزار شد.
دراین نشست رضا علیزاده به اهمیت انسجام و همبستگی عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر در گیلان اشاره نمود و گفت: گیلان استانی پیشرو در صنعت گردشگری است و این امتیاز نشان از تلاش های عوامل سفر در این استان است.
وی با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل های ابلاغی و احکام سازمانی، وظایف هر دستگاه به وضوح روشن بوده؛ اذعان داشت: خوشبختانه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر گیلان از آمادگی کامل برخوردارند و می توانند همچون سنوات گذشته میزبانی ممتاز برای گردشگرانی که گیلان را بعنوان مقصد سفر خود انتخاب نمودند، باشند.
علیزاده اطلاع رسانی صحیح را یکی از مهمترین ارکان در خدمات قابل ارائه به گردشگران خواند و گفت: به منظور تسهیل در مکان یابی توسط گردشگران و همچنین آشنایی آنها با جاذبه های تاریخی،فرهنگی و گردشگری استان، شمار پایگاه های اطلاع رسانی به گردشگران در نوروز95 نسبت به مدت مشابه قبل افزایش می یابد و نیز از همراهی و مشارکت راهنمایان بیشتری بهره خواهیم برد.
این مسئول تصریح کرد: غرفه های صنایع دستی و سوغات محلی نیز در ایام نوروز با کیفیت بهتری برپا می گردد که بر اساس رایزنی های انجام شده مبادی ورودی شهرها و میادین اصلی بعنوان محل استقرار غرفه های صنایع دستی می باشد.
وی از چاپ بیش از 200هزار اقلام فرهنگی در سراسر استان خبر داد و افزود: این محصولات با همکاری بخش خصوصی تهیه شده تا در ایام نوروز توزیع گردد.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر خواست تا در جهت فراهم نمودن آرامش خاطرگردشگران با تمام قوا فعالیت نمایند و در بحث اطلاع رسانی دقت و سرعت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/